Beställning av utstakning, lägeskontroll eller kartmaterial

LÄS MER

I denna e-tjänst kan du göra beställning av utstakning, lägeskontroll eller kartmaterial.

Så här förbereder du dig: 

På följande sida kan du läsa om vilka kartor du kan beställa och hur det går till: Kartor | Marks kommun
På följande sida kan du läsa om utstakning och lägeskontroll: Utstakning, lägeskontroll och fastighetsgränser | Marks kommun

Som uppgiftslämnare så använder du din personliga e-legitimation för att logga in i e-tjänsten och för att sedan följa ärendet via Ärendeportalen (Ärendeportalen - E-tjänster - Marks kommun). Om du företräder ett företag kommer du kunna uppge företagets information i e-tjänsten men all kommunikation och skickande av handlingar kommer ske via dig som uppgiftslämnare.        

Tänk på att:

  • Den e-post du anger i fälten för uppgiftslämnare är den e-post som kommer användas för att meddela att det finns en ny kommunicering eller handling att ta del av i Ärendeportalen

Saknar du möjlighet att använda e-tjänsten?

Om du saknar möjlighet att ansöka via e-tjänst är du välkommen mejla kontaktcenter på kontaktcenter@mark.se så ordnar vi en blankett åt dig. 

Här finner du telefonnummer och öppettider: Kontakta kontaktcenter | Marks kommun 

 

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation